השר לוין מגיב לראשונה: "החלת ריבונות היא משאת נפשו של העם היהודי"

איתי גדסי No Comments on השר לוין מגיב לראשונה: "החלת ריבונות היא משאת נפשו של העם היהודי"

השר לוין הגיב לראשונה לאחר חתימת ההסכם על הקמת הממשלה, "ממשלת חירום לאומית היא הדבר הנכון וההגיוני בעת הזו. אנו זקוקים לאחדות על מנת שנוכל להתמודד עם האתגרים הכלכליים והבריאותיים הפוקדים אותנו"

מעמד החתימה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכיר בליכוד בתגובה ראשונה מאז נחתם ההסכם להקמת ממשלת חירום בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו. השר יריב לוין סיפר "חתמנו כעת על הסכם לכינון ממשלת אחדות של הליכוד ושל כחול-לבן". לוין הוסיף, "ממשלת חירום לאומית היא הדבר הנכון וההגיוני בעת הזו. אנו זקוקים לאחדות על מנת שנוכל להתמודד עם האתגרים הכלכליים והבריאותיים הפוקדים אותנו, ובכדי לצאת מן המשבר הזה חזקים יותר".

לוין התייחס להחלת הריבונות ההיסטורית שמביאה הממשלה, "העת הזו מזמנת לנו אפשרות וחלון הזדמנויות לביצוע מהלכים היסטוריים שכבר על הפרק. החלת הריבונות על ישובים ביהודה ושומרון היא משאת נפשו של העם היהודי ואין זמן טוב יותר למהלך חשוב זה מאשר בממשלת אחדות לאומית רחבה ואיתנה".

בסיום דבריו בירך לוין את ראשי הממשלה המיועדים, "לאחר שלוש מערכות בחירות בהן ניהלתי את המו״מ בליווי ראש הממשלה נתניהו, הגיע השעה לאחדות. אני מברך את ראש הממשלה ואת חה״כ בני גנץ על ההסכמות החשובות אליהם הגיעו, ומשוכנע שיחדיו נוכל להוביל את ישראל לעבר עתיד טוב יותר".



0 תגובות